Jak probíhá instalace Internetu:
Zavoláme Vám
Po Vaší objednávce vám zavoláme zpět a domluvíme se na podrobnostech instalace, popřípadě si s vámi dohodneme schůzku a na místě zdarma zjistíme, jak vás můžeme připojit.
Obhlídka místa instalace
Schůzka trvá přibližně 15 minut, budeme potřebovat přístup na střechu, balkón, půdu apod, abychom zjistili nejlepší místo pro umístění přijímacího zařízení. Technik vám doporučí nejvhodnější konfiguraci pro Vaše připojení.
Připojíme Vás
Připravíme vše potřebné, aby váš počítač mohl být připojen k internetu. Instalace trvá přibližně 0,5-3 hodiny, budeme potřebovat přístup na střechu, balkón, půdu apod, abychom zajistili dobré předpoklady pro vaše připojení k internetu. Zařízení ve většině případů montujeme na stožár nebo držák umístěný na střeše, zdi nebo balkóně. Od zařízení pak vede kabel k Vašemu počítači nebo domácímu wifi routeru.
Ojednávka internetu:
Objednávka je nezávazná. Po objednání Vás bude co nejdříve kontaktovat náš technik.
K naší službě získáte zdarma přístupové zařízení s doživotní zárukou a bezplatným servisem.
Internetové připojení můžete také objednat telefonicky:
776 828 000 nebo 561 039 300
Všechny tarify připojení k internetu jsou datově neomezené, bez FUP a agregace.
Nefunguje mi internet. Co mám dělat?
Hlášení poruch: Po-Pá 08:00-19:00 , So-Ne 11:00-18:00
1) Zkontrolujte elektrické napájení všech zařízení, které Vám byly dodány při instalaci Internetu (venkovní rádiová jednotka, případně router). Rádiová jednotka je napájena prostřednictvím datového kabelu, který vede k vašemu počítači nebo k vašemu domácímu routeru. Datový kabel je zapojen do napájecího adaptéru.
2) Odpojte z napájení všechny aktivní prvky, které Vám byly při instalaci Internetu dodány na dobu asi 15 vteřin. Vzhledem k poklesům v elektrické síti může dojít k zaseknutí zařízení a restart funkčnost zařízení oživí.
3) Zkontrolujte si, zda nemáte zakázáno na vašem počítači připojení k místní síti (v Ovládacích panelech hledejte položku Síťová připojení nebo Centrum síťových připojení). V případě že máte připojení zakázáno, poklikáním na jeho ikonu jej znovu povolíte.
4) Pokud jste připojeni k Internetu pomocí notebooku k domácímu bezdrátovému routeru, zkontrolujte jestli nemáte fyzicky vypnutý WIFI adaptér. Notebooky mají různě zepředu nebo po stranách vypínač WIFI, kvůli výdrži baterie. U některých typů se WIFI také vypíná přes funkční klávesu Fn.
5) Nefunkčnost Internetu můžou způsobovat viry a jiný škodlivý software. Zkontrolujte, zda máte počítač chráněn proti virům, případně se obraťte na odborníka, pokud zabezpečení svého počítače neřešíte sami. Můžete se rovněž obrátit na technickou podporu CNI group, ovšem zabezpečení operačního systému vašeho počítače není součástí služby internetového připojení, a proto vám servisní zásah bude vyúčtován.
6) Pokud žádný z výše uvedených kroků nevedl ke znovuzprovoznění internetového připojení, doporučujeme co nejdříve závadu nahlásit. I přes aktivní monitoring sítě se může stát, že porucha nebude naším systémem identifikována a dokud ji nenahlásíte, nedozvíme se o ní. Telefonické nahlášení závady realizujte pouze v pracovní době Po-Pá 8.00-19.00 hod. na tel. 776 828 000 nebo 561 039 300. Mimo tuto dobu nahlašte závadu pomocí sms zprávy na tel. číslo 775 312 564.